Bank xidmətləri, insanların həyatında mühüm rol oynayan əsas iqtisadi proseslərin əhəmiyyətli bir hissəsidir. İqtisadiyyatın inkişafı ilə birlikdə, bank sektorunda təcrübələr mühüm dəyişikliklərə uğrayır və bu prosesdə ənənəvi və elektron bank xidmətləri arasındakı fərqlər daha da dərinləşərək, müxtəlif aspektlərdən özünü göstərir. Elektron bank xidmətlərinin inkişafı ənənəvi bank xidmətlərinin formalarını və metodlarını dəyişdirmiş, müştərilərə daha geniş seçim imkanları təqdim etmişdir. Bu məqalədə "Banklarda ənənəvi bank xidmətləri və elektron bank xidmətləri arasındakı fərqlər" mövzusu ətraflı şəkildə tədqiq ediləcək və hər iki bank xidmətlərinin xarakteristik üstün və zəif cəhətləri tədqiq ediləcək, gələcək inkişaf perspektivləri araşdırılacaqdır. Müvafiq araşdırma ilə əlaqədar son illərdə xidmətlərin daha da elektronlaşması ilə əlaqədar qanunvericilikdə aparılan islahatlara istinadlar veriləcək, həmçinin qabaqcıl ölkələrin təcrübələri təhlil ediləcəkdir.
Qiymətləndir