Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edilir
İşə qəbul edən qurum: “Hüquq və İnsan Haqları İnstitutu” publik hüquqi şəxs Struktur bölmə: Maliyyə şöbəsi Şöbə aşağıdakı istiqamətlərdə fəaliyyət göstərir: – İnstitutda büdcə, mühasibat uçotu və hesabatlılığın təşkili və aparılmasını müəyyən olunmuş qanunvericiliyə əsasən təşkil etmək və aparmaq; – İnstitutun aktivlərinin, öhdəliklərinin və bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunu aparmaq; – “İctimai Sektor üçün Mühasibat Uçotunun Beynəlxalq Standartlarına əsasən mühasibat uçotunun aparılması qaydaları”na uyğun olaraq İnstitutun uçot siyasətini həyata keçirmək; – İnstitutun büdcə və büdcədənkənar vəsaitlərinin proqnozlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək; – İnstituta ayrılmış büdcə və büdcədənkənar vəsaitlərin qanunvericiliyin tələblərinə uyğun qaydada icra olunmasını təmin etmək. Vəzifə: mühasib Vəzifə maaşı: 1500 manat Vəzifə öhdəlikləri: – xərclər smetasının tərtib edilməsində iştirak etmək; – aktivlərin, öhdəliklərin və bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunun aparılması; – növbəti büdcə ili üzrə İnstitutun büdcə layihəsinin hazırlanmasında iştirak etmək; – İnstitutun mühasibat uçotunun aparılması, o cümlədən maliyyə hesabatlarının hazırlanması və müvafiq orqanlara təqdim edilməsi; – İnstitutun maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlil edilməsi, onların səmərəliliyinin artırılması barədə təklif verilməsi; – İnstitutun maliyyə vəsaitlərinin, mal-materialların, əsas vəsaitlərin uçotunun, onların hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatların mühasibat uçotu sənədlərində düzgün əks etdirilməsinə nəzarət edilməsi; – İnstitutun işçilərinə əmək haqqının, mükafat, ezamiyyə və s. digər ödənişlərin və xərclərin hesablanmasının təmin edilməsi və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş tutulmaların həyata keçirilməsi; – İnstitutun fəaliyyətinin maliyyələşdirilməsi məqsədilə maliyyələşmənin tərtib edilməsi və pul vəsaitlərinin təyinatı üzrə xərclənməsi ilə əlaqədar zəruri tədbirlərin görülməsi; – İnstitutun inventarizasiya komissiyasının işində nümayəndə vasitəsilə iştirak edilməsi; – İnstitutun fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq ayrılan büdcə vəsaitləri, kreditlər, qrantlar və digər maliyyə vəsaitlərindən təyinatı üzrə səmərəli istifadə olunmasının təmin edilməsi; – İnstitutun müəyyən edilmiş ştat sayı və əməyin ödənilməsi fondu dairəsində hazırlanmış ştat cədvəllərinin layihələrinə rəy verilməsi. Namizədə olan tələblər: – maliyyə ixtisası üzrə ali təhsil, ixtisası üzrə 3 ildən az olmayan əmək stajı (peşəkar mühasib sertifikatının olması arzuolunandır). Dil bilikləri: – Azərbaycan dili (ingilis və rus dillərini bilmək arzuolunandır). Kompüter biliklərinə dair tələblər: – Mühasibat uçotu proqram təminatından və İnternet Vergi İdarəsi portalından istifadə bacarığı; – MS Office proqramlarından istifadə - yaxşı səviyyə; – internetdən istifadə - yaxşı səviyyə. Şəxsi xüsusiyyətlər: – məsuliyyət, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət keyfiyyətlərə sahib olmaq; – yaxşı ünsiyyət qurmaq və komanda ilə işləmək bacarığı; – təşəbbüskarlıq; – zamanı effektiv idarəetmə bacarığı. Digər məlumatlar: Əvvəlki təcrübə haqqında ətraflı məlumat və fotoşəkil əlavə edilmiş CV; mövzu sətrində vakansiyanın adı qeyd olunmalı və 28 iyun 2024-cü il (saat 15:00-dək) tarixinədək info@lhri.az email-nə göndərilməlidir.
Ətraflı